Baix Llobregat

Leiva obre el Festival Acróbatas de l’Hospitalet

L’Hospitalet de Llobregat

El carismàtic cantant, compositor i colíder de Pereza publica el seu disc debut en solitari.

Miércoles 23 de julio de 2014
Diciembre és el títol del primer disc en solitari de Leiva, 50% del duo pop-rock, Pereza. Un àlbum compost per 13 gemmes de pop-rock que des de la primera escolta fan olor de clàssic (escoltin Nunca Nadie, Eme, 92 o Miedo) i on preval un superb so de guitarres.


El fet de no comptar amb el seu alter-ego en Pereza, Ruben Pozo, queda patent en el so de Diciembre. Un disc que ha portat a Leiva a un lloc diferent al de Pereza amb un so més actual i menys estonià. En Diciembre, Leiva ha gravat tots els instruments ell mateix, a excepció de teclats i percussions, a més de ser el productor del disc, el que posa de manifest que estem davant d’un artista únic en el seu gènere.

Leiva és considerat per crítica i públic com un dels més grans, carismàtics i autèntics compositors de la seva generació. Gaudeix del respecte d’artistes i músics, fet demostrat en haver estat reclamat per genis de la talla de Sabina, per qui va compondre el que fos primer single del seu últim disc d’estudi. Diciembre és un disc sincer, que surt de les entranyes i que et toca des de la primera escolta.

Montse Vila ||