Diana Navarro encapçala el cartell de cantants a la processó de Dijous Sant
Prop de 250 persones desfilaran a la processó
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
Sant Vicenç dels Horts, 21 d’abril- Les saetes de la processó de Dijous Sant a Sant Vicenç dels Horts s’han convertit en un referent dels actes de Setmana Santa que es fan arreu de Catalunya. En bona mesura hi ha contribuït la cantant malaguenya Diana Navarro, que aquesta nit cantarà al Dijous Sant vicentí per cinquè cop.
També interpretarà saetes a la processó d’aquesta nit la televisiva Sandra Cabrera, guanyadora del segon premi del concurs de Canal Sur Se llama Copla al 2009 i col•laboradora habitual del programa de Tele5 Qué tiempo tan feliz. La resta de saetes aniran a càrrec de Virginia Vargas, Inés de Barbate, Juan Antonio (amb la saeta d’Antonio Machado que va popularitzar Joan Manuel Serrat), Juan Antonio Escribano i Ricardo Peñuela.
La processó de Dijous Sant és el gran esdeveniment de la Cofradía del Santísimo Cristo de la Salud y Nuestra Señora de la Soledad en Compañía de la Buena Gente. Sortirà de l’escola Sant Josep a les 21.30h i recorrerà la vila amb les aturades de les saetes durant prop de quatre hores, fins a arribar a l’església de Sant Josep. Hi desfilaran prop de 250 persones i s’hi espera l’assistència de visitants d’arreu del Baix Llobregat.