Explosió controlada d'un maletí sospitós a una sucursal bancària de la plaça Joan XXIII de Castelldefels
miércoles 23 de julio de 2014, 13:48h
Els Tedax han explosionat de forma controlada aquest migdia un maletí que havia aixecat sospites a la sucursal bancària de Catalunya Caixa. Finalment s'ha vist que era una falsa alarma ja que el maletí contenia pintures.
Els Tedax han explosionat de forma controlada aquest migdia un maletí que havia aixecat sospites a la sucursal bancària de Catalunya Caixa. Finalment s'ha vist que era una falsa alarma ja que el maletí contenia pintures.
Aquest dilluns dia 26, un maletí oblidat a les dependències de la sucursal bancària de Catalunya Caixa de la plaça Joan XXIII de Castelldefels, ha provocat les sospites dels treballadors de l'oficina, primer, i dels agents de la Policia Local després. Davant aquestes sospites, i per precaució, s'ha establert el protocol habitual en aquests casos per part de la Policia Local i els Mossos d'Esquadra. Els Tedax han escanejat el maletí. L'escàner mostrava que hi havia líquids dintre que podien ser inflamables.
Davant d'aquesta possibilitat, s'ha decidit fer explosionar de forma controlada el maletí. Finalment, després de l'explosió, s'ha vist que tot era una falsa alarma ja que el maletí tenia dins pintures.
Des de la Policia Local de Castelldefels volen agrair la col·laboració dels ciutadans i destaquen que el protocol d'actuació establert davant qualsevol sospita s'ha realitzat amb èxit.